Klantenservice

Kunnen wij je ergens mee helpen? We staan voor je klaar! Kijk eerst even bij de meest gestelde vragen of stel je vraag via het contactformulier.

Contact

Er zijn meerdere manieren om met ons in contact te komen

Bestellen

Omdat alle cadeautjes en traktaties met de hand worden gemaakt, is er enige tijd voor nodig om alles naar jullie wens klaar te maken. Als je wilt dat we jouw producten opsturen, hou dan tevens rekening met de verzendtijd. Ga er vanuit dat je minimaal 14 dagen van te voren besteld.

Bestelling binnen 14 dagen?

Als je een last-minute bestelling hebt, neem dan altijd eerst even contact op via het contactformulier. Afhankelijk van de drukte is er vaak wel voldoende tijd om jouw wensen te realiseren. Als het té druk is, kan het uiteraard ook voorkomen dat we het niet redden om jouw bestelling op tijd te laten bezorgen. 

Verzenden

Het versturen doen we via PostNL. Onze ervaring is dat het pakket dan meestal de volgende dag al wordt bezorgd, behalve bij verzending op zaterdag. Maar dit is geen garantie. 

Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Nadat wij je pakket bij het PostNL-punt hebben gebracht, ontvang je hier een mail van de afzender PostNL over. Daarin vind je ook een track & trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen. Ontvang je deze niet, check je SPAMbox en laat het ons weten, dan sturen we je de track & trace code handmatig toe.

Verzendkosten

  • Standaardkosten voor brievenbuspakjes tot 2 kg. zijn €4,10 
  • Grotere verpakkingen, of zwaarder dan 2 kg. kost €6,75
  • Afhalen in Alkmaar is uiteraard gratis
  • In Alkmaar en omgeving bezorgen we ook voor €3,-
  • Verzendkosten van pakketten naar België zijn 13,-
  • Voor een brievenbuspakketje is dat 9,- 

Veel gestelde vragen

We hanteren een besteltermijn van 2 weken. Omdat alle cadeautjes en traktaties met de hand worden gemaakt, is er enige tijd voor nodig om alles klaar te maken. Als je wilt dat we jouw producten opsturen, hou dan tevens rekening met de verzendtijd.

Ga er vanuit dat je ongeveer twee weken van te voren besteld, 1 week voor het klaarmaken, 1 week voor het versturen. 

Spoed, of bestelling binnen 2 weken?
Als je een spoedbestelling hebt, neem dan altijd eerst contact op via het contactformulier, of via de facebook pagina (Messenger). Uiteraard afhankelijk van de drukte, is er vaak wel tijd om jouw wensen te realiseren.

Voor de uitdeelcadeautjes geldt de besteltermijn van twee weken niet. Deze proberen we binnen twee dagen te versturen. Als je ze eerder nodig heb, geef dit dan gewoon aan in het opmerkingenveld tijdens het bestellen. 

Het versturen doen we via PostNL. Onze ervaring is dat het pakket dan in 99% van de gevallen de volgende dag al wordt bezorgd. Maar dit is geen garantie. Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Nadat wij je pakket bij het PostNL-punt hebben gebracht, ontvang je een mail van de afzender PostNL. Daarin vind je ook een track & trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen.

Ontvang je deze niet, check je SPAM-box en laat het ons weten, dan sturen we je de track & trace code handmatig toe.

In principe verwerken we de bestellingen op datum van gewenste ontvangst.
Zo zorgen we ervoor dat iedereen zijn/haar product op tijd in huis heeft. Tijdens het bestellen kan je daarom een gewenste bezorgdatum invoeren. We versturen de traktaties meestal 4 á 5 dagen voor deze datum, zodat ze ruim op tijd bij jullie zijn. We sturen je hier ook een bericht per mail over. 

Voorbeeld
|Het kan dus zijn dat je 8 weken voor jouw gewenste bezorgdatum besteld. Dan versturen we de bestelling evengoed binnen een week voor de door jullie aangegeven datum. We doen dit tevens om de versheid van sommige producten te kunnen garanderen. Zakjes chips hebben bv. een beperkte houdbaarheidsdatum.

Spoedbestellingen
Heb je een bestelling die binnen de geldende bestelperiode valt, kies dan de eerst mogelijke bezorgdatum in de kalender en geef in het opmerkingenveld de juiste datum aan en zet daar dan ook bij dat je contact met ons hebt gehad.

Ben je benieuwd hoe het er voor staat met jouw bestelling? Stuur ons gerust een berichtje

Nee, hoor. Je kan van alle producten op de website er zo veel bestellen als je wilt. 

  • Je kan veilig en eenvoudig betalen met Ideal (NL) of Bancontact (BE)
  • Als je de bestelling komt afhalen, dan kan je ook contant betalen.

Onze bankgegevens zijn:

Cadeautjes by Mily
Rekeningnummer: NL 86 KNAB 0500790345
BIC: KNABNL2H

Omdat alle cadeautjes en traktaties zijn gepersonaliseerd, kan je de bestellingen helaas niet terugsturen. Als je vindt dat we jouw opdracht niet juist hebben uitgevoerd, kan je dat binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling melden en zullen wij samen een oplossing zoeken.

Wil je een bestelling wijzigen of een aantal extra items toevoegen, dan is dat geen probleem. Zolang het uiteraard kan en haalbaar is binnen de aflevertermijn. 

Neem dan contact op via de mail of bel ons. Voor de extra kosten sturen we een Tikkie of een betaalverzoek. 

Annuleren
Wil je de bestelling annuleren? Je kan een bestelling tot uiterlijk een week voor de door jou aangegeven bezorgdatum annuleren. We storten het reeds betaalde bedrag dan terug op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt.

Lees altijd eerst de Algemene voorwaarden