Klantenservice

Het is momenteel erg druk bij PostNL vanwege de afhandeling van Black Friday. Pakketten doen er daarom langer over om bezorgd te worden. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Houd hier rekening mee, indien je producten sneller nodig hebt. Via de track & trace code blijf je op de hoogte van de status van jouw zending.

Kunnen wij je ergens mee helpen? We staan voor je klaar! Kijk eerst even bij de meest gestelde vragen of stel je vraag via het contactformulier.

Contact

Er zijn meerdere manieren om met ons in contact te komen

  • Contactformulier
  • Telefonisch bereikbaar op:
    – Werkdagen van 09:00 – 17:00 uur
    – Zaterdag 09:00 – 13:00 uur
    op telefoonnummer 06 – 303 116 35

Uitdeelcadeautjes

Uitdeelcadeautjes versturen we dezelfde (werk)dag of uiterlijk binnen twee werkdagen. Gepersonaliseerde producten duren ongeveer 5 werkdagen. heb je deze eerder nodig, stuur dan vooraf even een berichtje.

Verzenden

Het versturen doen we via PostNL. Onze ervaring is dat het pakket dan meestal de volgende dag al wordt bezorgd, behalve bij verzending op zaterdag. Maar dit is geen garantie. 

Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Nadat wij je pakket bij het PostNL-punt hebben gebracht, ontvang je hier een mail van de afzender PostNL over. Daarin vind je ook een track & trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen. Ontvang je deze niet, check je SPAMbox en laat het ons weten, dan sturen we je de track & trace code handmatig toe.

Verzendkosten

  • Standaardkosten voor brievenbuspakjes tot 2 kg. zijn €4,50 
  • Grotere verpakkingen, of zwaarder dan 2 kg. kost €6,95
  • Afhalen in Heerhugowaard is uiteraard gratis
  • Verzendkosten van pakketten naar België zijn 11,-

Veel gestelde vragen

Het versturen doen we via PostNL. Onze ervaring is dat het pakket dan in 99% van de gevallen de volgende dag al wordt bezorgd. Maar dit is geen garantie. Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Nadat wij je pakket bij het PostNL-punt hebben gebracht, ontvang je een mail van de afzender PostNL. Daarin vind je ook een track & trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen.

Ontvang je deze niet, check je SPAM-box en laat het ons weten, dan sturen we je de track & trace code handmatig toe.

In principe verwerken we de bestellingen op datum van gewenste ontvangst.
Zo zorgen we ervoor dat iedereen zijn/haar product op tijd in huis heeft. Tijdens het bestellen kan je daarom een gewenste bezorgdatum invoeren. We versturen de traktaties meestal 4 á 5 dagen voor deze datum, zodat ze ruim op tijd bij jullie zijn. We sturen je hier ook een bericht per mail over. 

Voorbeeld
|Het kan dus zijn dat je 8 weken voor jouw gewenste bezorgdatum besteld. Dan versturen we de bestelling evengoed binnen een week voor de door jullie aangegeven datum. We doen dit tevens om de versheid van sommige producten te kunnen garanderen. Zakjes chips hebben bv. een beperkte houdbaarheidsdatum.

Spoedbestellingen
Heb je een bestelling die binnen de geldende bestelperiode valt, kies dan de eerst mogelijke bezorgdatum in de kalender en geef in het opmerkingenveld de juiste datum aan en zet daar dan ook bij dat je contact met ons hebt gehad.

Ben je benieuwd hoe het er voor staat met jouw bestelling? Stuur ons gerust een berichtje

Nee, hoor. Je kan van alle producten op de website er zo veel bestellen als je wilt. 

  • Je kan veilig en eenvoudig betalen met Ideal (NL) of Bancontact (BE)
  • Als je de bestelling komt afhalen, dan kan je ook contant betalen.

Onze bankgegevens zijn:

Cadeautjes by Mily
Rekeningnummer: NL 86 KNAB 0500790345
BIC: KNABNL2H

Wil je een bestelling wijzigen of een aantal extra items toevoegen, dan is dat geen probleem. Zolang het uiteraard kan en haalbaar is binnen de aflevertermijn. 

Neem dan contact op via de mail of bel ons. Voor de extra kosten sturen we een Tikkie of een betaalverzoek. 

Annuleren
Wil je de bestelling annuleren? Je kan een bestelling tot uiterlijk een week voor de door jou aangegeven bezorgdatum annuleren. We storten het reeds betaalde bedrag dan terug op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt.

Als je een bestelling al hebt ontvangen en wil het retourneren, kan dat ook binnen deze termijn van 7 dagen. De reeds betaalde verzendkosten en de retour verzendkosten zijn wel voor jou. Deze houden we in op het terug te storten bedrag.

  1. Verpak de producten op een stevige manier zodat ze tijdens het transport zo min mogelijk beschadigen.
  2. Koop online een verzendlabel of laat er een maken bij een PostNL-punt. Deze kosten zijn dus voor jezelf.
  3. Verstuur het pakket naar ons.
  4. Na ontvangst storten we het aankoopbedrag, minus de verzendkosten, zo snel mogelijk terug op de rekening waarmee je betaald hebt. 

Lees altijd eerst de Algemene voorwaarden