Klantenservice

We merken de laatste tijd dat pakketjes er langer over doen om bezorgd te worden dan normaal. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Houd hier dus graag rekening mee en bestel op tijd. Via de track & trace code blijf je op de hoogte van de status van jouw zending.

Kunnen wij je ergens mee helpen? We staan voor je klaar! Kijk eerst even bij de meest gestelde vragen of stel je vraag via het contactformulier.

Contact

Er zijn meerdere manieren om met ons in contact te komen. 

  • Contactformulier
  • Telefonisch 06 – 303 116 35
    Bereikbaar op:
    – Werkdagen van 09:00 – 17:00 uur
    – Zaterdag 09:00 – 13:00 uur

Uitdeelcadeautjes

Uitdeelcadeautjes zijn niet gepersonaliseerde producten. Deze versturen we, afhankelijk van de drukte en dag, nog dezelfde (werk)dag of uiterlijk binnen twee werkdagen.

Gepersonaliseerde producten, zoals sluitstickers of traktaties, ook de EHBA’s, duren ongeveer 5 werkdagen. Heb je deze eerder nodig, stuur dan vooraf even een berichtje.

Verzenden

Het versturen doen we via PostNL. Onze ervaring is dat het pakket dan meestal de volgende dag al wordt bezorgd, behalve bij verzending op zaterdag. Maar dit is nooit een garantie.

Brievenbuspakjes worden in het weekend niet opgehaald en verwerkt door PostNL. Als je dus op vrijdag besteld, wordt de bestelling pas op maandag verwerkt en heb je de bestelling dinsdag in huis. Ook dit kunnen we niet 100% garanderen. 

Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Nadat wij je pakket bij het PostNL-punt hebben gebracht, ontvang je hier een mail van de afzender PostNL over. Daarin vind je ook een track & trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen. Ontvang je deze niet, check je Spambox en laat het ons weten als je geen mail kunt vinden. Dan sturen we je de track & trace code handmatig toe.

Verzendkosten

  • Standaardkosten voor brievenbuspakjes tot 2 kg. zijn €4,50 
  • Grotere verpakkingen, of zwaarder dan 2 kg. kost €6,95
  • Afhalen in Heerhugowaard is uiteraard gratis
  • Verzendkosten van pakketten naar België zijn 11,-

Veel gestelde vragen

Het versturen doen we via PostNL. Onze ervaring is dat het pakket dan in 99% van de gevallen de volgende dag al wordt bezorgd. Maar dit is geen garantie. Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Brievenbuspakjes worden in het weekend niet opgehaald en verwerkt door PostNL. Als je dus op vrijdag besteld, wordt de bestelling pas op maandag verwerkt en heb je de bestelling dinsdag in huis. Ook dit kunnen we niet 100% garanderen. 

Zodra het pakket bij de Post is afgeleverd, hebben wij geen invloed meer op de verzendtermijn of vertragingen in bezorging.

Nadat wij je pakket bij het PostNL-punt hebben gebracht, ontvang je een mail van de afzender PostNL. Daarin vind je ook een track & trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen.

Ontvang je deze niet, check je SPAM-box en laat het ons weten, dan sturen we je de track & trace code handmatig toe.

We verwerken we de bestellingen op datum van gewenste ontvangst.
Zo zorgen we ervoor dat iedereen zijn/haar product op tijd in huis heeft. Tijdens het bestellen kan je daarom een gewenste bezorgdatum invoeren.

Niet-gepersonaliseerde producten versturen dezelfde (werk)dag, indien mogelijk. Anders uiterlijk de volgende (werk)dag.

Als je dus op vrijdagavond besteld, zullen we de bestelling proberen op zaterdag te versturen, je ontvangt het dan op maandag. Het kan ook zijn dat we de bestelling op maandag versturen. 

Let op! Brievenbuspakketjes worden door PostNL niet verwerkt in het weekend. Dus bij bestellen op vrijdagmiddag zal de zending pas op maandag verwerkt worden door PostNL.

Spoedbestellingen
Heb je een bestelling die je snel nodig hebt, zet dan in het opmerkingenveld nog even een kleine toelichting.

Ben je benieuwd hoe het er voor staat met jouw bestelling? Stuur ons gerust een berichtje

Nee, hoor. Je kan van alle producten op de website er zo veel bestellen als je wilt. 

  • Je kan veilig en eenvoudig betalen met Ideal (NL) of Bancontact (BE)
  • Als je de bestelling komt afhalen, dan kan je ook contant betalen.

Onze bankgegevens zijn:

Cadeautjes by Mily
Rekeningnummer: NL 86 KNAB 0500790345
BIC: KNABNL2H

Je kan een bestelling annuleren, zolang het nog niet verzonden is. We storten het reeds betaalde bedrag dan terug op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt.

Als je een bestelling al hebt ontvangen en wil het retourneren, kan dat ook binnen een termijn van 14 dagen. De retour verzendkosten zijn wel voor jou. 

  1. Verpak de producten op een stevige manier zodat ze tijdens het transport zo min mogelijk beschadigen.
  2. Koop online een verzendlabel of laat er een maken bij een PostNL-punt. Deze kosten zijn dus voor jezelf.
  3. Verstuur het pakket naar ons adres:
    CadeautjesbyMily
    Kamperfoelielaan 2
    1702SB Heerhugowaard
  4. Na ontvangst van de retourzending storten we het bedrag en de verzendkosten terug op het rekeningnummer waarmee betaald is. De (verzend)kosten van de retourzending zijn voor de koper.

Wijzigen
Wil je een bestelling wijzigen of een aantal extra items toevoegen, dan is dat geen probleem. Zolang het uiteraard kan en de bestelling nog niet verstuurd is. 

Neem even contact op via de mail of bel ons. Voor de extra kosten sturen we eventueel een Tikkie of een betaalverzoek. 

Lees ook altijd eerst de Algemene voorwaarden